« 雪の庭 | Main | ほとけのざ »

2017.03.02

連凧

Img_4343_2

この日曜日のことです。木津川公園をトレイニングを兼ねて訪れました。到着早々に度肝を抜かれました。連凧が空に延々と連なっていました。一個の凧を空にあげるのも簡単なことではありません。なんでも、200余りの凧が上がっているとの話が聞こえてきました。すごい光景を見ました。


|

« 雪の庭 | Main | ほとけのざ »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/11525/64961800

Listed below are links to weblogs that reference 連凧:

« 雪の庭 | Main | ほとけのざ »