« 錦秋(続き) | Main | 晩秋のまだけ »

2013.12.08

タペストリー「干支 午」

Custapeimg_0381

宇治市植物公園のタペストリーの絵柄が来年の干支に変わっていました。絵柄は、次の干支「午」にちなんでニンジンを持ったキャラクター風のウマをイメージしています。」と説明にありました。年賀状用にはもう少し待つことにしました。

京都サンガ今年もj1昇格を逃しました。残念でした。来年に期待しましょう。


|

« 錦秋(続き) | Main | 晩秋のまだけ »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/11525/58721076

Listed below are links to weblogs that reference タペストリー「干支 午」:

« 錦秋(続き) | Main | 晩秋のまだけ »