« 彫刻「明澄」(1) | Main | さざんか(1) »

2010.11.12

ナンキンハゼ(4)

Jcnankinhazep1020162

城陽市鴻巣運動公園の駐車場へ例年のごとくこの時期に行ってみました。ナンキンハゼ(南京黄櫨)の紅葉がお目当てでした。傾きかけた太陽の陽を受けて浮かび上がっていました。ここに来て秋を感じました。いよいよ秋がやって来ました。

この写真はコンパクトデジカメで撮影しました。バックが綺麗にボケています。驚きです。


|

« 彫刻「明澄」(1) | Main | さざんか(1) »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/11525/50008901

Listed below are links to weblogs that reference ナンキンハゼ(4):

« 彫刻「明澄」(1) | Main | さざんか(1) »