« リュウキュウベンケイソウ | Main | 梅開花 »

2008.01.16

福知山駅

Kffukuchiyamaeki2076_2

大江山のある福知山市の表玄関です。高架駅になったんです。子供のころ始めて見る汽車は福知山駅ででした。古い駅舎でしたが、新しいスマートな駅になりました。

昨日、田舎に今度は電車で帰ってきました。帰りは缶ビール片手に、のんびりした気分になりました。

<参考>福知山駅Google地図

|

« リュウキュウベンケイソウ | Main | 梅開花 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/11525/17719061

Listed below are links to weblogs that reference 福知山駅:

« リュウキュウベンケイソウ | Main | 梅開花 »