« 夏です | Main | ハスの三態 »

2007.07.30

ハスの葉

Jshasu3mg_6446

ハスの鑑賞の時期は過ぎた感じですが、今年は見ていませんでしたので、城陽市観音堂の花の小径にある蓮池に朝一番に行ってきました。昨夜の雨が葉に溜まり、薄日に光って美しい葉の文様を見ることができました。昨夜は遅くまで選挙速報を見ていましたので眠かったですが、早起きして三文以上の得をしました。

|

« 夏です | Main | ハスの三態 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/11525/15946774

Listed below are links to weblogs that reference ハスの葉:

« 夏です | Main | ハスの三態 »