« ゲラニウム シネレウム・バレリーナ | Main | サラセニア »

2007.06.18

球根ベゴニア(薄紅)

Kfkyukonbegonia262_6232ss

色さまざまな球根ベゴニアが温室の中に咲いていました。中でも、逆光に映える薄紅色の花に目が止まりました。例年3月に咲いていましたが、今年は今頃に満開でした。最近、栽培技術が進んで、花は年中咲かせられるようになったようです。

07/06/16に花空間けいはんなで撮影しました。

|

« ゲラニウム シネレウム・バレリーナ | Main | サラセニア »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/11525/15478632

Listed below are links to weblogs that reference 球根ベゴニア(薄紅):

« ゲラニウム シネレウム・バレリーナ | Main | サラセニア »