« つつじが咲き始めました | Main | さくらの風景 »

2006.04.03

芽生え

Jkmebukiimg_1595

山の木々に、芽や蕾が出始めました。
今年の冬は寒くて長かった。それでも4月になって、ヤット城陽にも春が来た感じです。
折りしも、今日から新年度がスタートしました。

鴻ノ巣山散策路の「桜見台」付近で撮影しました。
(前回の写真と重複しましが、気に入った写真ですのでアップしました。)

|

« つつじが咲き始めました | Main | さくらの風景 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/11525/9411112

Listed below are links to weblogs that reference 芽生え:

« つつじが咲き始めました | Main | さくらの風景 »