« 井手の玉川 | Main | れんげそう »

2006.04.17

春の木漏れ日

Jkkomorebiimg_1862

昨日のことです。雨の日が続きましたが、ヤット陽が射してきましたので、鴻ノ巣山散策路に行きました。日曜日で、しかも花の季節とあって、大変な人出でした。
水度神社から暫く歩いたところです。木漏れ日が、今、鴻ノ巣山で満開の「みつばつつじ(三葉躑躅)を浮き上がらせていました。

今日は、四月一番の好天で、風もなく絶好のテニス日和でした。


|

« 井手の玉川 | Main | れんげそう »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/11525/9636167

Listed below are links to weblogs that reference 春の木漏れ日:

« 井手の玉川 | Main | れんげそう »